Известие

Collapse
No announcement yet.

Чарколяк!

Collapse
X
 
  • Filter
  • време
  • Show
Clear All
new posts

  • Трябва да се заровя в мазето, май имах такива. Ма не знам дали работят.
    Alfa 33 1.7 16V QV `85г. карбураторен бензинояд

    Comment


    • А плоски дръжки 2ра серия и предни раздути прагове някои
      Алфа Ромео 33 със сърце от 145-1.7 16v ,33-1.7 16v Imola, 33-1.7 8v, ex33-1.8тд
      155 2.0 16v 150hp Super
      146 1.9 jtd fl

      Comment


      • Благодарение на колегата MAD имам не една , а четири джанти.
        Обаче при мене се получи друга беля!
        Счупи ми се лостчето , дето връща километража. По скоро чарковете вътре.
        Ако някой има километраж да си признава. Не е необходимо да работи. Трябват ми само чарковете му.
        Като сме се заговорили за километражи, някой ми беше пратил километраж в стил Пининфарина. Тоя с белите дискове. Работи му само бензиномера и за температурата, но иначе на някой ако му се заиграва да се обажда
        На където и да се въртиш, задника ти пак ще е отзад!
        Интелектуален кръг БКАР.sigpic Няма тема, която да не превърнем в плюскане и пукница.

        Comment


        • имаш бял километраж ооооо веднага може да намправим един чист бартер
          Аlfa33 1.7 107hp- 132hp.RIPAlfa33 1.7 16v. 1??hp.-Бившата!Alfa145 1.7 16v.-EX!AlfaRomeo33 1.7IE-Rip!AlfaRomeo33 1.3DLRO40 90hp.-1.7 16v-totalAlfa33 1.7 16vQV-EX. Alfa33 1.7 16v 4x4

          Comment


          • търся си смукателен колектор за 1.2 боксер .. кабели и делко за карбуратори... ако някой има да пише

            Comment


            • странни работи търсиш делко за карб и колектор за инжекция така ли
              Аlfa33 1.7 107hp- 132hp.RIPAlfa33 1.7 16v. 1??hp.-Бившата!Alfa145 1.7 16v.-EX!AlfaRomeo33 1.7IE-Rip!AlfaRomeo33 1.3DLRO40 90hp.-1.7 16v-totalAlfa33 1.7 16vQV-EX. Alfa33 1.7 16v 4x4

              Comment


              • Първоначално публикувано от TishO Покажи съобщение
                странни работи търсиш делко за карб и колектор за инжекция така ли
                смукателен колектор за един карбуратор ..

                Comment


                • Първоначално публикувано от MAD Покажи съобщение
                  смукателен колектор за един карбуратор ..
                  Лелеее, не съм вярвал, че някой ще търси такова нещо. Изхвърлих 3 на скрап. За какво ти е?
                  Alfa 33 1.7 16V QV `85г. карбураторен бензинояд

                  Comment


                  • Първоначално публикувано от Bobi_33 Покажи съобщение
                    Лелеее, не съм вярвал, че някой ще търси такова нещо. Изхвърлих 3 на скрап. За какво ти е?
                    заиграх се с един проект .. и ся събирам части .. надявам се да ги събера и да го сглобя ... кога имам всички части ще представя творението си ... можеш ли да помогнеш с частите

                    Comment


                    • Първоначално публикувано от MAD Покажи съобщение
                      заиграх се с един проект .. и ся събирам части .. надявам се да ги събера и да го сглобя ... кога имам всички части ще представя творението си ... можеш ли да помогнеш с частите
                      Ами какво друго ти трябва?
                      Аз по приницип не знам какво си намислил, подозирам, че ще искаш да слагаш компресор или нещо подобно, но ако е така, колектор от 1 карб. не става на глави за 2 карба или инжекцион.
                      Alfa 33 1.7 16V QV `85г. карбураторен бензинояд

                      Comment


                      • Първоначално публикувано от Bobi_33 Покажи съобщение
                        Ами какво друго ти трябва?
                        Аз по приницип не знам какво си намислил, подозирам, че ще искаш да слагаш компресор или нещо подобно, но ако е така, колектор от 1 карб. не става на глави за 2 карба или инжекцион.
                        защо не става .. каква е разликата ?

                        Comment


                        • Първоначално публикувано от MAD Покажи съобщение
                          защо не става .. каква е разликата ?
                          Портовете се разминават с повече от 1 сантиметър. Ефектът е мъртъв мотор след 4000 оборота. Дизайнът на портовете при 2 карба е различен от този с 1 калб. Диаметърът на портовете, както и диаметърът на клапаните също е различен - тези за 1 карб са по-малки. Най-лесно ще разбереш, ако наложиш гарнитурите една върху друга за 2-та различни варианта. Реално инжекционните версии са съвместими с вариантите с 2 карба. По принцип от Алфа спират варианта с 1 карб някъде 87-88 година.


                          Още през 90-те, когато нямаше къде да регулират карбуратори, много "майстори" слагаха на мотор за 2 карба колектор с един и колите тотално умираха. Никой не знаеше защо става така, просто защото колекторът за 1 карб затваря всички и не виждаш какво става. Аз го открих това нещо чак през 2001-ва, защото се опитах да направя обратното и така се видя разминаването.

                          ---------- Post added at 09:23 ---------- Previous post was at 09:18 ----------

                          Не, че искам да се хваля, но все още знам много за тия мотори, което доста други хора не го знаят. Хубаво е да се споделят и обсъждат подобни проекти, защото така се спестяват главоболия.
                          Last edited by Bobi_33; d.m.y г., 12:21.
                          Alfa 33 1.7 16V QV `85г. карбураторен бензинояд

                          Comment


                          • Първоначално публикувано от Bobi_33 Покажи съобщение
                            Портовете се разминават с повече от 1 сантиметър. Ефектът е мъртъв мотор след 4000 оборота. Дизайнът на портовете при 2 карба е различен от този с 1 калб. Диаметърът на портовете, както и диаметърът на клапаните също е различен - тези за 1 карб са по-малки. Най-лесно ще разбереш, ако наложиш гарнитурите една върху друга за 2-та различни варианта. Реално инжекционните версии са съвместими с вариантите с 2 карба. По принцип от Алфа спират варианта с 1 карб някъде 87-88 година.


                            Още през 90-те, когато нямаше къде да регулират карбуратори, много "майстори" слагаха на мотор за 2 карба колектор с един и колите тотално умираха. Никой не знаеше защо става така, просто защото колекторът за 1 карб затваря всички и не виждаш какво става. Аз го открих това нещо чак през 2001-ва, защото се опитах да направя обратното и така се видя разминаването.

                            ---------- Post added at 09:23 ---------- Previous post was at 09:18 ----------

                            Не, че искам да се хваля, но все още знам много за тия мотори, което доста други хора не го знаят. Хубаво е да се споделят и обсъждат подобни проекти, защото така се спестяват главоболия.
                            и какво ще ми предложиш .. да е подобно на тоя смукател който искам

                            Comment


                            • Първоначално публикувано от MAD Покажи съобщение
                              и какво ще ми предложиш .. да е подобно на тоя смукател който искам
                              Няма нищо фабрично. Труд и творчество. Гледал съм в чуждбина да правят подобни неща, наварят глава и колектор, после фрезоват и правят портове наново, ма според мен, това не си заслужава, защото тоя колектор за 1 карб е с тесни канали вътре, все пак е мислен за мотор с едва 84 к.с.
                              Alfa 33 1.7 16V QV `85г. карбураторен бензинояд

                              Comment


                              • Може би единствено преправяне на смукателен от инжекцион ще свърши работа.
                                Не знаем какво искаш да правиш, но от инжекционка позволява скъсяване, за да падне по-ниско като този за 1 карб...оттам централната част с неизвестен брой заварки да се преправи за карб, турбо-карб, карб-компресор, турбо-карб-компресор или каквото си намислил.
                                Скъсяването си го представям от вертикалната част на тръбите, като зависи какво ще кичиш отгоре сигурно става и с гумени съединания и скоби да бъде връзката.
                                1991 ALFA 33 S 16V QV Permanent 4
                                и делта

                                Comment

                                Working...
                                X