Трябва да се заровя в мазето, май имах такива. Ма не знам дали работят.
Известие
Collapse
No announcement yet.
Чарколяк!
Collapse
X
-
Благодарение на колегата MAD имам не една , а четири джанти.
Обаче при мене се получи друга беля!
Счупи ми се лостчето , дето връща километража. По скоро чарковете вътре.
Ако някой има километраж да си признава. Не е необходимо да работи. Трябват ми само чарковете му.
Като сме се заговорили за километражи, някой ми беше пратил километраж в стил Пининфарина. Тоя с белите дискове. Работи му само бензиномера и за температурата, но иначе на някой ако му се заиграва да се обаждаНа където и да се въртиш, задника ти пак ще е отзад!
Интелектуален кръг БКАР.sigpic Няма тема, която да не превърнем в плюскане и пукница.
Comment
-
имаш бял километраж ооооо веднага може да намправим един чист бартерАlfa33 1.7 107hp- 132hp.RIPAlfa33 1.7 16v. 1??hp.-Бившата!Alfa145 1.7 16v.-EX!AlfaRomeo33 1.7IE-Rip!AlfaRomeo33 1.3DLRO40 90hp.-1.7 16v-totalAlfa33 1.7 16vQV-EX. Alfa33 1.7 16v 4x4
Comment
-
странни работи търсиш делко за карб и колектор за инжекция така лиАlfa33 1.7 107hp- 132hp.RIPAlfa33 1.7 16v. 1??hp.-Бившата!Alfa145 1.7 16v.-EX!AlfaRomeo33 1.7IE-Rip!AlfaRomeo33 1.3DLRO40 90hp.-1.7 16v-totalAlfa33 1.7 16vQV-EX. Alfa33 1.7 16v 4x4
Comment
-
Първоначално публикувано от TishO Покажи съобщениестранни работи търсиш делко за карб и колектор за инжекция така ли
Comment
-
Първоначално публикувано от MAD Покажи съобщениесмукателен колектор за един карбуратор ..Alfa 33 1.7 16V QV `85г. карбураторен бензинояд
Comment
-
Първоначално публикувано от Bobi_33 Покажи съобщениеЛелеее, не съм вярвал, че някой ще търси такова нещо. Изхвърлих 3 на скрап. За какво ти е?
Comment
-
Първоначално публикувано от MAD Покажи съобщениезаиграх се с един проект .. и ся събирам части .. надявам се да ги събера и да го сглобя ... кога имам всички части ще представя творението си ... можеш ли да помогнеш с частите
Аз по приницип не знам какво си намислил, подозирам, че ще искаш да слагаш компресор или нещо подобно, но ако е така, колектор от 1 карб. не става на глави за 2 карба или инжекцион.Alfa 33 1.7 16V QV `85г. карбураторен бензинояд
Comment
-
Първоначално публикувано от Bobi_33 Покажи съобщениеАми какво друго ти трябва?
Аз по приницип не знам какво си намислил, подозирам, че ще искаш да слагаш компресор или нещо подобно, но ако е така, колектор от 1 карб. не става на глави за 2 карба или инжекцион.
Comment
-
Първоначално публикувано от MAD Покажи съобщениезащо не става .. каква е разликата ?
Още през 90-те, когато нямаше къде да регулират карбуратори, много "майстори" слагаха на мотор за 2 карба колектор с един и колите тотално умираха. Никой не знаеше защо става така, просто защото колекторът за 1 карб затваря всички и не виждаш какво става. Аз го открих това нещо чак през 2001-ва, защото се опитах да направя обратното и така се видя разминаването.
---------- Post added at 09:23 ---------- Previous post was at 09:18 ----------
Не, че искам да се хваля, но все още знам много за тия мотори, което доста други хора не го знаят. Хубаво е да се споделят и обсъждат подобни проекти, защото така се спестяват главоболия.Last edited by Bobi_33; d.m.y г., 12:21.Alfa 33 1.7 16V QV `85г. карбураторен бензинояд
Comment
-
Първоначално публикувано от Bobi_33 Покажи съобщениеПортовете се разминават с повече от 1 сантиметър. Ефектът е мъртъв мотор след 4000 оборота. Дизайнът на портовете при 2 карба е различен от този с 1 калб. Диаметърът на портовете, както и диаметърът на клапаните също е различен - тези за 1 карб са по-малки. Най-лесно ще разбереш, ако наложиш гарнитурите една върху друга за 2-та различни варианта. Реално инжекционните версии са съвместими с вариантите с 2 карба. По принцип от Алфа спират варианта с 1 карб някъде 87-88 година.
Още през 90-те, когато нямаше къде да регулират карбуратори, много "майстори" слагаха на мотор за 2 карба колектор с един и колите тотално умираха. Никой не знаеше защо става така, просто защото колекторът за 1 карб затваря всички и не виждаш какво става. Аз го открих това нещо чак през 2001-ва, защото се опитах да направя обратното и така се видя разминаването.
---------- Post added at 09:23 ---------- Previous post was at 09:18 ----------
Не, че искам да се хваля, но все още знам много за тия мотори, което доста други хора не го знаят. Хубаво е да се споделят и обсъждат подобни проекти, защото така се спестяват главоболия.
Comment
-
Първоначално публикувано от MAD Покажи съобщениеи какво ще ми предложиш .. да е подобно на тоя смукател който искамAlfa 33 1.7 16V QV `85г. карбураторен бензинояд
Comment
-
Може би единствено преправяне на смукателен от инжекцион ще свърши работа.
Не знаем какво искаш да правиш, но от инжекционка позволява скъсяване, за да падне по-ниско като този за 1 карб...оттам централната част с неизвестен брой заварки да се преправи за карб, турбо-карб, карб-компресор, турбо-карб-компресор или каквото си намислил.
Скъсяването си го представям от вертикалната част на тръбите, като зависи какво ще кичиш отгоре сигурно става и с гумени съединания и скоби да бъде връзката.1991 ALFA 33 S 16V QV Permanent 4
и делта
Comment
Comment